چگونه بهترین ردیاب خودرو خود را در یک هفته (ماه، روز) بهبود دادیم
تاریخ : جمعه 5 اسفند 1401
نویسنده : polad

 

همچنین این ردیاب دارای اپلیکیشن فارسی می باشد که در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است که می توانید این نرم افزار ها را به صورت رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.شما از طریق این اپلیکیشن می توانید از تمامی قابلیت های ردیاب استیلاک استفاده کنید. در مرحله بعد کیفیت دستگاه از لحاظ شکل ظاهری، بدنه و همچنین از لحاظ نرم افزاری و قطعات الکترونیکی که در ردیاب خودرو استفاده شده است در قیمتگذاری تاثیرگذار است. سیم موجود در دستگاه ردیاب برای اتصال خط برق خودرو، خط ACC و … این نسل از ردیاب با وجود نیاز به سیمکشی و اتصال به منبع برق خودرو دارای بک باتری داخلی نیز هست تا حتی در صورت از دست رفتن منبع برق، همچنان توانایی فعالیت داشته باشد، ویژگی که بهطور مشابه در جی پی اس فندکی خودرو GR400 نیز وجود دارد. اگر صاحب یک مرکز اجاره خودرو یا نمایشگاه خودرو هستید این ویژگی میتواند خیال شما را راحت کند.

 

همچنین یک ردیاب خودرو باید درصورتی که ماشین روشن شود یا به آن ضربه یا حرکت مشکوکی وارد شود به صاحب خودرو هشدار دهد. همچنین اطلاعاتی مانند ورود ضربه به خودرو یا تکان خوردن درب خودرو بلافاصله برای شما ارسال میشود. همچنین می توانید از طریق شماره های اعلام شده از راهنمایی کارشناسان مجموعه ایران رهیاب استفاده کنید. به گزارش مشرق، وب سایت پیام جی پی اس، با درک دغدغه افرادی که در صدد خرید ردیاب خودرو هستند، به راهنمایی این عزیزان پرداخته که چگونه از میان برندهای متعدد موجود در بازار در زمانی کوتاه بهترین تصمیم را گرفته و ردیابی مناسب برای خودروی خود انتخاب کنند. از طرفی خودروهای موجود در بازار ایران به دلایلی مانند بهروز نبودن امکانات امنیتی بهراحتی قابل سرقت هستند. در این مطلب ما به بررسی و معرفی ردیاب خودرو با کیفیت در بازار ایران میپردازیم. واضح است که در هر خریدی ابتدا باید کلیه گزینه های موجود در بازار بررسی شود و گزینه ای که از نظر مشخصات فنی و قیمت مناسب باشد باید انتخاب گردد. https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

 

بهاینترتیب حتی اگر صدای آژیر خودرو را نشنوید و در فاصلهای از خودرو باشید که آلارم روی ریموت پخش نشود، بازهم از وضعیت خودرو خود اطلاع خواهید داشت. را زیر نظر داشت. این مزیت، ردیابها را به بهترین دزدگیرهای ماشین تبدیل میکند. ردیابی که قابلیتهای فراوانی دارد ممکن است به کار نیاید، چون هیچگاه بهترین ردیاب خودرو برای شما نخواهد بود. توجه کنید ممکن است همه یا چند ویژگی زیر در یک ردیاب باشد. در چنین شرایطی، خرید ردیاب ماشین باکیفیت از یک فروشگاه معتبر مانند جی پی اس خودرو بهترین گزینه ممکن است. شما میتوانید با استفاده از این جی پی اس های کوچک محل دقیق ناوگان تاکسیهای خود یا ناوگان کامیونهای باری را بهصورت لحظهای روی نقشه به بزنید. شرکتهای حملونقل از مدتها پیش با استفاده از ردیاب خودرو اطلاعات را در مورد مکانهای رانندگی و رفتار آنها جمعآوری میکنند؛ بنابراین بهعنوان یک فرد خصوصی شما میتوانید همین کار را برای ماشین نوجوان خود و یا ماشین همسر یا کارمند خود انجام دهید. به اعتقاد بسیاری از متخصصان این حوزه، ردیاب GR1500 بهعنوان برترین ردیاب حال حاضر در سطح دنیا به شمار میرود. این هشدارها میتوانند شامل مشکلات باتری خودرو بهعنوانمثال هشدار شارژ باتری کم است (شما میتوانید حداقل سطح ولتاژ باتری ردیاب خودرو را تنظیم کنید)، از دست دادن قدرت ردیاب شما (کسی آن را قطع کند) یا هنگامی که وسیله نقلیه شما بیهوده روشن است، شما میتوانید تنظیم کنید که پس از چند دقیقه بیکاری خودرو شما خاموش شود.

https://radyabeman.com/

ردیاب ها را می توان بر روی وسیله های نقلیه سبک و سنگین نصب کرد. بهترین ردیاب خودرو باید دارای قابلیت خاموش کردن خودرو و باز و بستن دربهای خودرو از راه دور باشد، اگر برای شما مهم است که بتوانید خودرو خود را از راه دور کنترل کنید ردیابی خریداری کنید که دارای این قابلیت باشد. سارقان حرفهای تنها 8 ثانیه برای باز کردن درب خودرو زمان نیاز دارند. به طور قطع ردیابان با کیفیت تر قیمت بالاتری از ردیاب های معمولی و کم کیفیت تر دارند. این ویژگی یکی از برتریها و مزایای استفاده از ردیاب خودرو در مقایسه با دزدگیرهای معمولی است. ویژگی هشدار سرعت میتواند برای شما که میخواهید به درک بهتر در رانندگی برسید، نیز میتواند جالب باشد. اگر به دنبال راهی برای ایمنی حداکثری خودرو هستید و میخواهید از مزایای استفاده از ردیاب خودرو بهرهمند شوید، همین حالا به سایت جی پی اس خودرو مراجعه کنید و بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو را برای ماشین خود تهیه کنید. امروزه با توجه به افزایش سرقت خودرو،صاحبان خودرو به دنبال راهی برای تامین امنیت خودرو های خود می باشند.در شهر های بزرگ،برخی افراد فاقد پارکینگ هستند و مجبور به پارک خودرو های خود در خیابان ها و مکان های نا امن می شوند و همیشه خطر سرقت خودرو آنان را تهدید می کند.بیشتر صاحبان خودرو بر این باورند که با خرید یک دزدگیر خوب،سرقت خودرو به حداقل می رسد اما این تفکر اشتباه است!

https://radyabeman.com/gps-tracking-application/




|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید